Pagina's

woensdag 13 november 2013

Wanten

Pffff, dat valt nog niet mee zeg om duimloze wanten voor een 1 jarig meisje te haken. Patronen genoeg op het internet, maar dan wel allemaal voor oudere kinderen of voor pasgeboren baby's. Enthousiast als ik was ging ik patronen aanpassen. Kleinere naald, grotere naald, dunner draad, dikker draad. Ik heb, geloof ik, wel 5 of 6 verschillende patronen geprobeerd. Maar het lukte me maar niet. Nu vond ik vanmorgen het volgende patroon:

Wanten

Ik heb de halve stokjes vervangen door vasten en de rondjes door hartjes, want die zit ook op de muts. Het zijn maar kleine dingen maar pfffff wat een werk. Ik vind hem leuk geworden. Ik moet alleen nog wel een tweede maken. Koude handjes wilde ik juist tegengaan ;) Misschien vanavond of morgen maar eens beginnen aan de tweede.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten